poniedziałek, 22 maja 2017

...

3 komentarze:

  1. Cały czas traktowałam to, co się zdarzyło, jako oczywisty stan przejściowy. Przecież z udaru się wychodzi! Dlatego dzisiaj długo nie mogłam uwierzyć, że to prawda. Piosenkarze Jego pokolenia to wspomnienie mojego dzieciństwa, niedzielny Koncert Życzeń, festiwal w Opolu, Sylwestrowe noce ... Chociaż to ja mam już prawie 50 lat, to o Nich zawsze o nich myślę jak o 40-50-latkach. Zatrzymałam ich w swoich wspomnieniach właśnie takich jak w tym fragmencie...
    Szkoda... smutek... żal ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Miro, ja dziś jestem w głębokiej żałobie po Kimś, kogo całą duszą kochałam. Dlatego nie mam słów i siły, by napisać coś więcej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakże dobrze Cię rozumiem, popłakałam się, pomodliłam i zapaliłam świeczke intencyjną, tylko tyle teraz możemy...i aż tyle...:(
      Przytulam Cię...

      Usuń

polecam

Ojcowie i córki

 Przeczytałam kiedyś, że wszyscy jesteśmy zranionymi dziećmi. To zdanie wraca do mnie w gorszych momentach i im jestem starsza, tym głębiej ...

ulubione