czwartek, 13 listopada 2014

Spóźnione podrygi:)

Wiosna tej jesieni dezorientuje wszystkich.
Dziś na przykład z tarasu dojrzałam kilku spóźnialskich, którzy załapali się na pewnie ostatnie złotojesienne podmuchy dobrych wiatrów.
I tak oto gołym okiem z ponad 10 metrów zarejestrowałam takie cudo techniki szybowcowej:


Aby się upewnić, że dobrze widzę podeszłam bliżej:


Wciąż niedowierzając sięgnęłam palcami:


 I popsułam :((( Taki niesamowity szybowiec:(((



Na pociechę nasza lawenda, co zakwitła po raz trzeci:


I jej stała bywalczyni, na ostatnią chwilę wpadłszy po kapkę nektaru:


A ta, to już lekko przesadza - liście zrudziały, wyschły, miejscami całkiem opadły, a ona sobie kwitnie w najlepsze:)



Słoneczne pozdrowienia ślę wszystkim, co jeszcze w letnich butkach biegają:)

6 komentarzy:

  1. Och! Jak cudnie! Wiem, że wszystko ma swój czas etc., ale ja te ciepłą jesień głaszczę, jak umiem, by potrwała jeszcze. I jeszcze. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się cieszę tą jesienią, jak rzadko którą :))) I tym, że płaszczyk może być bardziej żakietowy, i drogi nie oblodzone porannym przymrozkiem, i liście wciąż na drzewach do końca się pyszniące gamą barw, jakie im pisane, i brakiem ostrych wiatrów, i szmaragdową trawą ech, życie potrafi być piękne :)))

      Usuń
  2. Nostalgicznie i fajnie, taka opieszala jesien, Opolskie to taki trcohe mikroklimat gdzie cieplej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraź sobie, wstajesz nie całkiem o świcie, tak około 8.00 i możesz zasiąść do śniadania na tarasie, bo do pracy na 12.00. I mimo listopada czujesz słońce na policzkach i ciepły wietrzyk, i słyszysz wróbli w rynnach radosne gonitwy, i wiosną pachnie z domieszką mokrych liści w trawie :))) Raj jakiś:) Tak się poczułam tego ranka:)))

      Usuń
  3. Niech ta wiosna jesienna trwa jak najdłużej. Choćby do marca! Nie miałabym nic przeciwko temu. Przyroda wariuje a ja temu przyklaskuję, każdy kolejny dzień bez śniegu, mrozu itp. to jeden dzień mniej ze śniegiem mrozem itp. U mnie w ogródku wciąż kwitnie malwa... uparta bestyjka, a wczoraj widziałam pąki na drzewku sąsiada, ale tu głowy nie dam, bo ciemno było a jam ślepa po zmierzchu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malwa??? No, to dopiero rekord! Jeszce dalie to rozumiem, moje też dawały dzielnie rade do pewnego wieczora, w którym akurat tędy, po ich rabacie przeleciał mróz, taki chwilowy, ale już ostatnim pączkom rozwinąć się nie dane było :)))
      Pączki u sąsiada - możliwe,że to te, co jesienią się zawiązują na wiosnę czekając. Oby im nie przyszło do głowy kwitnąć :)))

      Usuń

polecam

Ojcowie i córki

 Przeczytałam kiedyś, że wszyscy jesteśmy zranionymi dziećmi. To zdanie wraca do mnie w gorszych momentach i im jestem starsza, tym głębiej ...

ulubione